مقالات آموزشی و تخصصی کلینیک دکتر هرمان مقدم

در این قسمت سعی کردیم بهترین محتوا و مقالات در مورد ختنه‌های تخصصی، واکسن آبله مرغان، واکسن گارداسیل، درمان قطعی زردی نوزاد، پرسینگ گوش، آسم و آلرژی، تکامل نوزادان، حساسیت پوستی و … به صورت کامل و جامع نمایش دهیم.

منحنی رشد کودکان
09آذر

منحنی رشد کودکان

منحنی رشد کودک بسیاری از افراد نمی دانند که رشد کودک از زمان تولد تا دوران خردسالی چگونه باید باشد

درمان زردی نوزاد
08آذر

درمان زردی نوزاد

زردی نوزاد چقدر طول می کشد؟ بنا به نوع زردی نوزاد طول درمان زردی متفاوت است ولی معمولا تا دو

گرفتگی بینی کودک
05آذر

گرفتگی بینی کودک

گرفتگی بینی گرفتگی بینی کودکان زمانی اتفاق می‌افتد که بافت‌های پوششی بینی به دلیل التهاب عروق خونی متورم می‌شوند. در

سرفه مزمن کودکان
03آذر

سرفه مزمن کودکان

سرفه سرفه کردن واکنش طبیعی و معمول بدن به وجود محرک در مجراهای عبور هوا، یعنی بینی و مجاری بینی،

دکتر اطفال اسد ابادی |آسم در کودکان
02آذر

دکتر اطفال اسد ابادی |آسم در کودکان

آسم چیست آسم یک بیماری شایع بوده که باعث ایجاد مشکلات تنفسی شده و به دلیل باریک شدن مسیر کوچک

رفلاکس در نوزادان و کودکان
29آبان

رفلاکس در نوزادان و کودکان

رفلاکس چیست بیماری رفلاکس معده به مری (GERD) یک اختلال گوارشی طولانی مدت (مزمن) است. این بیماری زمانی رخ می‌دهد

زردی نوزادان
26آبان

زردی نوزادان

زردی نوزادان چیست زردی یکی از بیماری‌های شایع نوزادان است، به طوری که نیمی از نوزادان سالم و 80 درصد

کهیر (حساسیت پوستی) در کودکان
24آبان

کهیر (حساسیت پوستی) در کودکان

آلرژی یا حساسیت (کهیر) چیست؟ “آلرژی” اصطلاح رایج برای نشان دادن واکنش غیر طبیعی بدن به برخی از مواد است.

حساسیت به پروتئین گاوی در نوزاد
20آبان

حساسیت به پروتئین گاوی در نوزاد

حساسیت به محصولات گاوی در نوزادان یکی از شایع‌ترین آلرژی‌های غذایی دوران کودکی حساسیت نوزاد به شیر گاو مصرفی توسط